divendres, 10 d’octubre del 2008

HOME DE FERRO




Je xicots ací va la crònica del Home de Ferro. El staff va estar format per Feli, Majo, Amparo Palau, Juan Zacares, Tere i Mario. Els acompanyants van ser els encarregats dels avituallaments líquids i sòlids durant tota la prova.El dissabte anàrem a veure els circuïts, i ens cagarem en els pantalons. La natació tenies que passar entre dos illes i rodar-ne una. El circuit de bici amb algunes pujades però bé. Ara, el de córrer duríssim. Uns 3,75 km cap amunt, amunt, amb tobogans i després cap a baix. Començàvem a córrer a nivell de mar i pujàvem a uns 150m. Per la vesprada anàrem a facturar les bicis, i quan l'agafe el freno de darrere no funcionava com cal, al final a l'endemà amb els ponts de freno oberts i a la marxa.El dissabte començarem l'aigua amb una temperatura de 23º i subiendo, però ens deixaren el neopreno. I menys mal. En la primera volta em note un tremolí en el nas, què es açò. Pegue un crit i continue. Acabe la primera volta de 2km en uns 36 minuts i Feli per davant de mi, però millor temps del que em pensava. Ara, en la segona volta vaig saber el que eren els tremolins. Hi havia llocs amb bancs de meduses tamany pot de Coca-cola que peguaven uns tremolins de por (ja voreu el meu nas cremat) i perquè habiem desdejunat, que si no obries la boca i en menjaves prou.Després d'una transició tranquil•la, la bici sense problemes, Feli em trau uns altres 5 minutets al igual que nadant i el staff no para de donar-nos als avituallaments el que ens fera falta. Ven menjadets i ven vegudets després de unes 3:40 minuts (Feli un poc menys) i una mitja d'uns 32km/h jo i Feli 33km/h ens posem a correr.Va de bo, Feli ací em trau hasta les pegatines del mono. Em dobla quan anava a entrar a meta i a mi em quedava l'ùltima volta. Quan entrava ell a meta senc per megafonia "Feliciano Cebolla el 40", mare com corregué. Jo la primera volta com si anara passejant amb el presi, la segona be també però ja anava pesant; la tercera ja va tocant el nas perquè arribes als 20km i saps que encara et queda un altra hora de córrer. Al final acabe per vaig de les 3h que és el que m'esperava i a uns 40 i pico minuts de Feli.Les sensacions han segut molt bones i el més dur és el final de la carrera, de la natació i de la bici quasi no t'enteres. Ale animeu-se que l'any que bé Feli ja esta apuntat per a l'Ironman de Barcelona, però jo esta setmana faig l'incripció. Au, ja vos ho contarem tot en directe que és més emocionant. I gràcies als ajudants Amparo, Juan, Tere i Majo. Ja vos fara Feli la seua crònica que el diumenge s'en va tindre que tornar en acabar el triatló per a estar el dilluns a les 10 en Barcelona. Ah, estarà dos setmanetes en Manresa.



1 comentari:

  1. hagueres pogut editar un poc els videos i llevar els trosos de grabar el pis, que grabacions d'eixes n'hem vist moltes.

    ResponElimina

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA