diumenge, 17 de gener del 2010

EIXIDA DE MUNTANYA PER LA CASELLA




Hui diumenge em realitzat una eixida a la Casella. Aquesta eixida ha estat guiada per Didac, que està preparant la marató i mitja del Penyagolosa. L'han acompanyat en aquest entrenament Carlos i Mario. L'eixida ha estat marcada pel molt bon ritme que ens ha marcat Didac durant tota la marxa. De segur que farà un bon paper en la prova que s'ha proposat. Em començat, deixant el cotxe en la cadena que porta al bar del camp de tir de la Casella, amb la pujada a l'Ouet. Posteriorment em anat per la ratlla fins la font del ... (no ho se); on ens em trobat (com no, els guadassuarencs estem en tot el món) a Pepe, Bienve i Bienve junior, Ximo, el Granero i ... (prompte menterarè). Posteriorment em anat per la font del Barbér (on em demanat hora per a les rodes del Presi) fins el punt de partida.

Un total de 14km gaudint de la natura i d'una bona i tranquil·la conversa. Vos esperem en la pròxima eixida.

1 comentari:

  1. Primer: Font de la sangonera
    Segon: li diuen Pepito, però oficialment no ho sé
    Tercer: No faces molt públic el meu propòsit

    ResponElimina

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA