diumenge, 19 d’agost del 2012

TETO AL CAMPIONAT AUTONÒMIC DE AQUATLÓ


El diumenge començava prompte. A les 6.30 en peu, i a les 7 del matí cap a Sagunt que se n'anaren Nuri i Teto. Nuria no competia, però em va acompanyar, i de no ser per ella, no se jo si hagués anat. Arribem una hora i mitja abans de la cursa, i ja esta dient-me Nuri la siesta que es va a pegar quan acabe de dinar. Fem reconeixement del terreny, i a calfar una miqueta.

A les 9:33 donen l'eixida de les dones, i allà van totes com un coet. Mare de Deu! pareixen bales! I jo pense, buff, jo al meu ritme que encara que són 2'5km a peu, no se jo açò com va la cosa. La meua animadora incondicional ahi està, en tots els cantons per on anem corrent. Segur que ha fet més metres que jo corrent, perquè apareix per tots els llocs dient-me com va la cosa i animant. I com s'agraixen els seus crits!! Arribe al tram d'aigua, i comence a nadar a la marxeta, però hi ha molt d'oleatge, quasi no es veuen les boies, a més a més, hi han boies per tots els llocs i es confundixen!! Totes iguals!! A quina he d'anar? quin lio! total, que vaig un poc marejà i crec que faig més metres dels que toquen. Per fi ixc de l'aigua, després de fer el km nadant, i vaig a la segona transició pensant que ja queda molt poc. Sols em queden 2'5km més de carrera a peu. I comence molt bé, vaig agafant el meu ritmet, i veig que guanye posicions, aconseguixc adelantar al menys a 4 o 5 xicones que a l'aigua m'havien agafat, i sense donar-me conter ja està la feina feta. I de nou veig a Nuri cridant i animant! jejejeje. Quina alegria!! Si arribe a agafar a "La Vanessota" que estava a uns metres de mi, estic segura que Nuria fa un guananà de lo contenta que es posa!!!!!! jajajajajaja.

Acabat l'aquatló, ens mengem un troç de meló cadasquna, replegue els "bartuls" i cap a casa molt contenta, he quedat en sisena posició i segur que torne a cursar aquesta prova. 

Amb aquesta prova, tanque la temporada 2011-2012 amb molt bones sensacions, ja que he pogut participar en gran varietat de curses: triatlons, duatlons, mitja marató, triatló cros, i la travessia a nado de Santa Pola. Aquesta última fou tot un repte personal! 

Ara a pensar en les curses de setembre, que de segur participaré en algunes i de molt PINTORESQUES, com la d'obstacles d'Elx. On un gran nombre de membres del club té pensat participar, i ens ho passarem d'allò més bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA