dijous, 7 de març del 2013

MÉS QUÈ UN CLUB...

Que dir als meus companys i companyes d'aquestes últimes setmanes preparant el 7k - 14k - 21k "AGROGUADASSUAR" 2013. 

Ha sigut tot molt ràpid, no ha sigut fàcil, sobretot al principi, heu perdut molt del vostre temps... Però jo crec que ha valgut la pena, i em demostrat el per què "AGROGUADASSUAR" confià amb nosaltres.

Jo soc dels que sempre em va el cap a mil, pensant coses noves, preparant projectes nous i veient a veure a qui ajudar. Però heu demostrat a tot el poble que el Club Triatló Guadassuar, membre a membre sou del millor que hi ha. Quantes hores invertides, però i que contenta que s'en anava la gent? Això val tot els diners del mon. Veure a la mare de Tomàs que contenta estava i l'ajuda que entre tots em prestat a UNICEF i SENAD. Gràcies a tots vosaltres molts xiquets podran somriure, encara que siga un ratet, i tenir una millor vida.

La gent mai sabrà quanta feina em fet i hi ha darrere d'una prova d'aquestes, i a més fent-ho desinteressadament, sense rebre cap compensació econòmica a canvi, ni tampoc demanant-la. Sols per què creguem que el nostre poble es mereix que li donem algo del què sabem fer, i és organitzar esdeveniments i ser solidaris.

Gràcies a tots els veïns del poble que ens vareu ajudar, companys, amics, voluntaris. Sense vosaltres res d'açò es pot fer. I a totes les empreses i institucions que confieu amb nosaltres.

Estem molt contents del final. Hi ha hagut decisions organitzatives difícils. Però sabien de prendre i ho hem fet. Les crítiques son immillorables, i més si cap si venen de la nostra gent, els corredors del poble, molts d'ells participants en maratons arreu del món que ens han donat l'enhorabona per aquesta magnífica organització.

Poc més que dir. 

Nosaltres fem açò per que ens agrada, 
ho fem pel poble, 
perdem el nostre temps,
per què uns altres puguen gaudir-lo.
I què demanem a canvi?
Rés, que gaudiu i participeu.

Sóm més què un Club, sóm un GRUP D'AMICS.

Gràcies a tots per ser com sou. Els temps canvien, però seguiu així AMICS.

per: MARIO BOU ORTEGA

2 comentaris:

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA