dijous, 18 d’agost del 2011

DEMÀ COMENÇA EL VIATGE CAP A PARÍS PER A MARIO BOU ORTEGA

Poc més de dos dies per al començament de la París-Brest-París. I ara ja no hi han dubtes. El que hi ha són ganes de començar en aquest immens repte que ve per davant. 

Menys de 90h per tal de realitzar els 1.228 kilòmetres, en els quals tindrem temps per a sentir totes les emocions. Però de segur que les millors seran les d'alegria i satisfacció. Més de 5.000 participants vinents de tots els continents. El recorregut de París a Brest serà Babilònia dels dies 21 al 25 d'agost. I jo estaré allí, representant al Club Ciclista Guadassuar i al Club Triatló Guadassuar, junt als quasi 200 espanyols més què anirem a per la conquesta de París.

De segur que serà dura, què patiré molt, què passaré molts moments mals. Però i quants moments passaré bons, quins paisatges; i quan veja als meus en Fouguères (km 300 i 900). Ja estic emocionant-me de quan em tinga que enrecordar de tots vosaltres per seguir endavant, per pegar una pedalada més per acabar eixe kilòmetre  i continuar en el següent.

Aquesta setmana de danses serà diferent per a mi. Mentre els meus companys del Club Ciclista Guadassuar estaran disfressats el dimarts de danses, jo estaré quasi una setmana disfressat del que més m'agrada: de ciclista. Això sí, el divendres de danses el gaudiré al màxim, gaudint del pasacarrer, de la dansà, i com no, de la gent del nostre poble.

Si tot va bé aniré penjant cròniques e imatges a la web en cadascun dels 15 punts de Control que hi ha al llarg del recorregut.

També vos recorde que podeu fer un seguiment de la prova en la tv de la París-Brest-París (on podreu veure l'eixida, la meua és a les 18:00h del diumenge):


I el seguiment del recorregut online de quant passe pels punts de control:


El dorsal a seguir:5781 Mario Bou Ortega

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA