dilluns, 11 de febrer del 2013

VICTOR ESCRIVÀ CERDÁN INÍCIA LA TEMPORADA DE DUATLONS PARTICIPANT AL DUATLÓ DE BENIFAIÓ


Com cada carrera de vesprada, tot comença en el moment del dinar. Un parell de plats de pasta per a agafar forçes. Aquesta vegada els meus companys del club no venen a participar amb mi, però si que venen Carolina i Carles a ajudar-me amb els preparatius i a fer-me companyia abans de l'inici de la cursa.

Abans d'eixir, toca calfar estirar un poc i esperar a que donen l'eixida, on em trobe amb alguns companys del club triatló Carlet.

La primera part de la cursa a peu se me fa molt dura, hi ha un ritme d'eixida molt fort. A més el  vent no ens facilita gens les coses als corredors. Que ganes d'agafar la bici i poder recuperar!. 

Quan em  vaig donar compte ja em trobe dalt la bici. Intente agafar qualsevol grupeta i no tindre que anar jo sols en contra del vent (xee que airee!! jejej). Ens juntem uns quants i passant al relleu conseguim anar agafant altres corredors. A la segon volta del circuit ciclista vaig poder veure a molta gent del club que havia vingut a veure'm, açò, encara que parega que no, sempre és una gran ajuda.  Al final de l'últim volta del segment ciclista i veient que cap corredor em donava relleu, decidisc tirar per arribar sols a la segona transició. Ja quedava poc per finalitzar el duatló i em trobava molt cansat. 

Al baixar de la bici no tarden gens en arribar-me les primeres rampes que m'impedeixen córrer més ràpid, menys mal que ahí estava Mario animant-me. Ja quedava ben poc, l'últim sprint fins la meta i ja en tenia un altre finalitzat!

Molt content d'haver participat en aquest duatló, on iniciem la temporada. Encara que al pròxim esdeveniment espere que fem un bon grup del Club Triatló Guadassuar!! i poder disfrutar tots junts del que més ens agrada!

Per: Víctor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA