divendres, 6 de juny del 2014

LA TITÀNICA


Hola a tots, ja estem altra vegada per ací. 

Feia temps que no podia disputar cap prova per unes molèsties que encara tinc, però ja no podia aguantar més i per provar hem vaig apuntar a la Titànica, una marxa ciclista amb 8 ports de muntanya en 183km.

Començàrem el divendres per la vespra Mari i jo cap a Marina d'Or. De camí algo de pluja, però be, va ser un momentet de res. Arrivàrem i a recollir els dorsals amb els meus companys, i fer-nos unes cerveses en els companys del ccGuadassuar fins que arribava Juli i Jose, els membres del club. 

Dissabte toca alçar-se prompte i desdejunar, que a les 7:30h és l'eixida. La prova es va fer dura, menys mal que m´havien avisat. 

Comencem a agafar ritme, però per a variar sempre em te que passar algo. Esta vegada tocava: 
  1. Caurem 2 vegades el botelli
  2. Una les ulleres, que al final ja ni hem girava al sentir que m´havien caigut.
Seguim Manolin Dani i jo juntets tota la marxa, fent-li cas a Manolo que ja la va disputar l'any passat i menys mal, que si no hagués acabat més fet pols del que vaig acabar. Poc a poc i a la marxa l'acabàrem. 

Vos anime a tots a que si un dia podeu i l´entreneu la feu, perquè és molt bonica. Això si, entreneu ben entrenat jejejeje. 

Voldria agrair a tots els Guadassuarencs el bon cap de setmana que passarem per Oropesa, que espere algun dia tornar a repetir. Un salut a tots i fins l´altra. 
                   
per: Salvatore

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA