dimecres, 28 de gener del 2015

XV DUATLÓ DE BENIFAIO


XV DUATLÓ DE BENIFAIO


Obrim la temporada de duatlons amb aquest de Benifaio. 

Els unics membres representants del club serem Juli i jo. La vesprada de la carrera es presenta amb molt bon oratge i poc de vent, esperem que no moleste molt amb la bici.

Una volta ja som a Benifaio recollim dorsals i ens preparem per a començar. Finalment no es realitza a les 16:00 amb unes coses i altres eixim quasi a les 16:30 i quan més gelats estavem tots va i donen la eixida! Anem agafant referencies als primers 5km de carrera fins que puc arribar fins a una grupeta on estava el meu germà. Pujem delt de la bici junts i ja sols queda seguir una bona roda. Els 20 km de bici ens pasen volant als dos, intentant avançar i agafant nous grups. Ben prompte deixem la bici al box i ens disposem a fer la ultima volta de carrera, les rampes m'impedeixen agafar el ritme de Juli i no em queda altra que seguir al meu.


Finalitzem el duatló amb molt bones sensacions, disfrutant del nostre esport i com no, agraïr a tota la gent que va vindre a animar i espentar-nos pegant crits, la veritat es que són de molta ajuda. Moltes gràcies.
Anem ja pensant quin serà el pròxim.


Per: Victor Escrivà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA