dilluns, 10 de juny del 2013

ESPECTACULAR ELS MEMBRES DEL CLUB TRIATLÓ GUADASSUAR ALS 11K DE CATADAU


Començava la setmana i el mister Paquito ja ens havia marcat la féina (entrenaments) de tota la setmana, i una d'elles era participar a la cursa de 11km el dissabte a Catadau…Raul i jo, i Paquito que també ens acompanyaria ja teniem un "entreteniment" el dissabte!

Havíem quedat Raul i jo a les 17:45h en prendre algo i eixir cap a Carlet a pel mister…però el sofà i la siesta s'havien aliat per a que fera tard. El sofà m'havia fer una clau de karate i la siesta em tancava els ulls amb força. Sort que el "Todo Poderoso" em despertà de cop a les 17:58h (dos minuts abans de l'hora de quedada)…i Raul va poder passar a per mi corrents per eixir cap enllà! I vaig comprendre que era una senyal del "Todo Poderoso", de que a eixa cursa no podíem faltar i ens eixiria molt bé…

A l'arribada a Catadau ens adonem de la presencia de la gran participació de xiquets/es del Club Atletisme Guadassuar a les seues curses corresponents que s'estaven celebrant, amb algun pòdium carabassot entre elles com el 3er lloc de Salva Colomer i el 4rt lloc del nostre Solet Ferran Vicó.

Després de saludar al personal, recollim dorsals i a calentar. Ven calentets ens posàrem ja que la nostra eixida es retrasà per falta de l
'ambulància que havia sortit per necessitat de la cursa anterior.

Col·locats a primera línia de l'eixida ("a ras de llensa")…PUMM!!! Eixim disparats a per una cursa dura de 11km, per les rampes que es pujen i es baixen per la muntanya, i per la falta de gent animant al recorregut (jo si no hi ha ambient no m'agrada!). Finalment i tal i com el Todo Poderoso m'havia advertit…gran carrera dels 3. Paquito 6é de la general i 5é de la categoria en 40:07. Jo 14é de la general i 4rt de la categoria en 41:50. Raul 35é de la general i 10é de la categoria en 43:50.

Esta volta em vaig fer un batut al finalitzar…que no son 9 com ens recomanà el mister a Vicent i a mi a L'Alcudia, pero per ahí es comensa…

JC, el Tresorer! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA