dijous, 27 de juny del 2013

TETO RUIZ PARTICIPA AL TRIATLÓ DE SANTA POLA


I per segon any consecutiu, he participat al Triatló Cross de la meua segona ciutat, Santa Pola. Dic segona ciutat perquè porte dos anys vixquent allí per motius de treball.

Aquesta era una prova de foc per al meu peu, ja que al primer triatló de la temporada em vaig lessionar. Vaig caure al tram de carrera a peu al triatló de Gandia i em vaig fer una fissura al dit  que em va fer estar mes i mig sense córrer.

Anem al tri, que m'enrosine i men vaig per les rames...bé, el triatló el vaig plantejar com a un entrenament, ja que no podia exigir-me molt degut a la lesió, per tant, els nervis estaven ahí, però eren menys del normal.

El tram d'aigua va anar genial, molt còmoda i disfrutant, a la bici, vaig trobar en falta haver fet el circuit més vegades, ja que jo no soc de muntanya i hi havien trams per a mi, complicadets. Però així i tot, gaudint del recorregut. I finalment, em pose a córrer...que por, tindré molèsties? podré dur un ritmet o m'ofegaré? preferixc no pensar i córrer...i que bé que en no res acabe i m'espera el gelaet d'orxata!! més contenta que unes pasqües!! 

Finalment una huitena posició. Curiositat, que acabe al mateix lloc que el passat any!

per: Teto Ruiz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA