dimecres, 30 de maig del 2012

TRIALÓ DE CULLERA PER EQUIPS. DANI i SALVA DEBUTEN EN TRIATLÓ.

Primer que res dir, que es la primera crònica i per tant el primer triatló que faig, soc novato!!.No crec que esta crònica serveixca de massa motivació per a ningú, jejej. I com a principiant us diré que vaig gaudir d´una molt bona experiència rodejat dels meus companys què, son als primers als que voldria agrair-los que poguérem fer este primer Triatló junts Mario, Ximo, Vicent, Salva, Jose Carlos, i jo Dani. Saber que vas a competir en gent que té varis al llom i algun que altre Ironman te dona prou seguretat.
 
El triatló començà el divendres, whatts ap amunt avall, a quin hora tenim l'eixida? a quin hora quedem? tenim furgona per a les bicis? cadascú es porta la seua? i per fi a les 21:00 tenim furgona per a les bicis, el senyor Salva Barbera a aconseguit que li'n deixen una, un maldecap menys. A veure el futbol, doblete del Bilbao, i a dormir. Tu dorms? jo tampoc. La 1:30h encara la vaig vore, i a les 6:30 diana!!
 
Quedarem al ravalet, a les 7:00h del matí, com quan érem nanos i anàvem al futbol, vaig tornar 14 anys enrere, jajajaj, es la primera volta que quede i no sóc l´ultim, bieennn!!!. Arriben Jose Carlos i Salva en la furgona de transport urgent, en res les bicis allí, jejejje,carreguem trastos i cap a Cullera. Aparquem ben aparcadets, prop de boxes. Menys mal que ve gent experta, i sap tot el d'arreplegar dorsals, xips, material, dni... i tot allò que mai se m´havera ocorrit.Tot ben deixaet a boxes i a esmorçar, dos plàtans, el famós Sandvitx de la Crònica de Mario a l´Ironman, i un parell de barretes...tot per al final anar al bar a esmorçar, buscant bar ens adonem que va en 30-45 min de retràs, mèl mes nervis,i com no s´arranca Jose Carlos, saben aquell que diu que:
 
"Anava un caminante por el campo, se encuentra a un pastor con un rebaño de ovejas, y le pregunta al pastor:
 
-Oiga dan mucha lana las ovejas?
-Cuales las blancas o las negras?
-Pues las blancas.
-Unos 7 kg.
-Y las negras?
-Pues también
-Y dan mucha leche las ovejas?
-Cuales las blancas o las negras?
-Pues las blancas
-Unos tres litros por semana
-Y las negras?
-Pues también....jajajajajja
 
A Jose Carlos se li oblida l´acudit, i sentint anècdotes d´altres proves realitzades per els companys, li torna a vindre l´inspiració...
 
-Oiga porque cuando le pregunto algo de las ovejas me dice las blancas o las negras?
-Hombre las blancas son mías.
-Ahhh, y las negras?
-Pues también
 
A esmorçar i a canviar-se, i va pujant el nervioset. Neoprè si o no? Jo si segur, uns que no està gelà altres que si , a mi em pareix massa fresca, tots neoprè i au,i en uns minutets eixida, las blancas o las negras? Tenim gent que a vingut a vore-ho del poble, o siga afició, ultres supporters, grácies a ells tambè, Vane, Miriam, Vicent i Bou, que encara ens han tirat alguna que altra foto. Algú porta rellotge? no padre, bè, a sensacions tots juntets. Ale sona el pito i cap a l´aigua, i pense qui me mana a mí lo vé que estaria jo eixint a fer els meus 10 km de running a la fresqueta i ja estaria fins i tot dutxaet. A per ell. Primera boia, i algú que s´equivoca i gira, yeeee que es per l´altra, animooo!!!. Eixim prou bè de la natació, clar no portem rellotge, jejejej, més supporters, ara són els meus amics que han vingut a vore com patisc, no animar-me, que va, gràcies també, entrem a boxes i una veu experta com es la de Mario diu: cadascú per el seu carril agafar la bici, tu saps quin es el teu? jo tampoc, pues enfront d´ell crec. Transició feta i a les 2 rodes. Que mal de cames, i com van tots, açò no es lo meu, lo tranquilet que vaig jo a comprar el pa en la bici...A partir de la volta 3/4  pareix que les cames vagen funcionant ja ho porte millor, aixina fins el final. Últim segment, arribada a boxes, corredores i a per ell, tots juntets, molt tranquils a acabar-lo i ja està. Primer fet i en ganes de que vinga el pròxim, que ja serà més duret per què serà individual. Me feia més mal la boca de riurem que les cames, serà bonico això...
 
Navaixes 24 de juny, i el faig perquè diuen que es un dels mes bonics i pintorescos de la Comunitat Valenciana.
 
per: Dani Gomis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA