dissabte, 14 de juliol del 2012

TRIXCROS 2012. UN ALTRA PROVA SUPERADA


Hui em celebrat en la zona de la garrofera la II edició del TRIXCROS. En aquesta edició amb molta participació em pogut gaudir d'un dia en la muntanya fent el què més ens agrada i amb molta companyia.


El matí ha començat amb el segment de natació a la Assud d'Antella. 1,3km nadant pel riu Xúquer en aquest immillorable paratge.

Després ens em dividit amb el sector BTT i el sector bicicleta de carretera. Tots els del sector BTT han escollit realitzar el circuit més dur tècnicament dels dos previstos, de 19km aproximadament, començant per la pujada a la Creu d'Antella, amb rampes de vora el 20%.

Després de moltes pujades, sendes i baixades em arribat al centre neuràlgic de la prova: la caseta del Tio Jordi, on ha estat el avituallament i la zona de transició a la carrera de muntanya. Aquesta ha constat de 11km de pura muntanya, amb molta senda i un circuit divertidisim. Com no, amb un avituallament a mitjan del recorregut què ens ha servit a glòria.


Finalment ens em reunit tots en la caseta per dinar i refrescar, després d'un matí molt calorós i amb molt d'esforç. Com no, em tingut l'entrega de premis i la borsa del corredor per a tots els participants.


Gràcies a tots els que heu participat i sobretot als què heu estat col·laborant i fent possible què la resta poguérem estar gaudint d'aquesta magnífica prova.

Aquesta setmana tindrem la crònica i el Vídeo oficial de la prova.

I a l'altra, si no voleu què vos ho contem, ja ho sabeu, vingueu i participeu amb nosaltres. Vos esperem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Club triatló guadassuar
clubtriatloguadassuar@gmail.com
GUADASSUAR - VALÈNCIA